Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

Πασίγνωστη ηθοποιός έγινε τύφλα για να αντεπεξέλθει σε ερωτική σκηνή με τον συμπρωταγωνιστή της

Την αποκάλυψη έκανε η ίδια!

Η Jennifer Lawrence φωτογραφήθηκε, μαζί με άλλες 7 δυναμικές κυρίες της υποκριτικής, για το στο νέο τεύχος του Hollywood Reporter και στην συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό, μεταξύ άλλων, αποκάλυψε πως προετοιμάστηκε ψυχολογικά για την πρώτη σκηνή σεξ που έπρεπε να γυρίσει με τον συμπρωταγωνιστή της,Chris Pratt, στην νέα της ταινία επιστημονικής φαντασίας με τίτλο «Passengers».

2E92E51C00000578-3324110-image-a-36 1447876176832

«Ήπια πάρα πολύ. Έγινα τύφλα. Αλλά μετά είχα ακόμα περισσότερο άγχος, όταν πήγα σπίτι και σκεφτόμουν “Τι έκανα; Δεν ξέρω”. Είναι παντρεμένος και θα ήταν η πρώτη μου φορά που φιλάω παντρεμένο και οι ενοχές είχαν φτάσει στο στομάχι μου. Ξέρω ότι είναι η δουλειά μου, αλλά το στομάχι μου δεν το καταλαβαίνει. Οπότε πήρα τηλέφωνο τη μαμά μου και της είπα “Πες μου ότι είναι εντάξει”. Ήμουν τόσο ευάλωτη. Νομίζω ότι δεν έχω ξανανιώσει τόσο ευάλωτη στη ζωή μου», εξήγησε η 25χρονη σταρ.

jenni1

Ο Chris Pratt είναι παντρεμένος με την ηθοποιό Anna Faris και η Jennifer δεν μπορούσε να συνειδητοποιήσει τι έκανε ακόμα και μετά το τέλος της σκηνής, που είχε βγει όπως την ήθελε ο σκηνοθέτης.



from LikeLarissa.gr http://ift.tt/1YjZ2f6
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου