Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

Δεν θα πιστεύετε ποιο είναι το μεγάλο απωθημένο της Κάτιας Δανδουλάκη

Τι λείπει πολύ από την αγαπημένη πρωταγωνίστρια;

Η Κάτια Δανδουλάκη παραχώρησε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στο «Thema People» και, μεταξύ άλλων, αποκάλυψε ποιo είναι το μεγάλο της απωθημένο.

«Απωθημένα; Έχω ένα τεράστιο. Τα ταξίδια και τις διακοπές. Την ξεκούραση. Φέτος αποφάσισα να κάνω διακοπές όλο το καλοκαίρι και γκρεμίστηκε το σύμπαν. Διάλεξα τη χειρότερη στιγμή, τη στιγμή που η χώρα μας περνούσε μεγάλη περιπέτεια. Και ουσιαστικά δεν κατάφερα να ξεκουραστώ», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Και κατόπιν πρόσθεσε «Στο επάγγελμά μου δεν έχω απωθημένα. Το όνειρό μου είναι να κάνω τα πράγματα που θέλω. Που θέλω εγώ. Όχι τα επιβεβλημένα. Δεν έκανα ποτέ επιβεβλημένα πράγματα. Θέλω να δουλεύω με έναν θίασο ηθοποιών που έχω επιλέξει και με έχουν επιλέξει και εκτιμώ. Θέλω μια αγαπησιάρικη καθημερινότητα».



from LikeLarissa.gr http://ift.tt/1NfObRB
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου