Όπως σας είχα γράψει και στην αρχή των κειμένων αυτών ότι, μετά από ένα εφιαλτικό γεγονός που μπορεί να συμβεί στην ζωή μας, ένας απλός αναζητητής του φωτός όπως ήμουν και εγώ ψάχνει χαλαρά να βρει το νόημα της ζωής του. Κάτω από την αλλαγή συνθηκών και γεγονότων που έχουν μεγάλο πόνο, σε φέρνουν σε επαφή με το απόλυτο του εαυτού και μετατρέπεσαι εξ ανάγκης σε πολεμιστή στου φωτός, ο οποίος σου δίνει το σπαρτιάτικο μήνυμα ότι για να επιβιώσεις χρειάζεται να ακολουθήσεις το «ή ταν ή επι τας» Πλουτάρχου Λακαιδ. (Απόφθεγμα 16).
Που σημαίνει ή γυρίζεις πίσω από αυτό το ταξίδι που έχει ξεκινήσει ο εαυτός σου ζωντανός και με την ασπίδα στο χέρι ή σε φέρνουν πίσω μετά από τον γενναίο αγώνα που έχεις δώσει πάνω στην ασπίδα σου αλλά με τιμές. Έτσι, λοιπόν θεωρώ ότι το ταξίδι για να ανακαλύψεις το κάρμα σου είναι ένα σημαντικό ταξίδι για τον καθένα που θέλει να αλλάξει την ζωή του και να την καλυτερεύσει. Γιατί έτσι και αλλιώς τα συμπαντικά γεγονότα μας στρέφουν όλους σε αυτήν την πορεία γιατί οι αλλαγές είναι μεγάλες και αν στραφούμε στην εσωτερική αναζήτηση δεν θα μπορέσουμε να επιβιώσουμε σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς.
Η λέξη κάρμα στην Αρχαία Ελλάδα σχετίζεται με τον νόμο του αντιπεπονθότος. Επίσης στη Μάνη κάρμα λένε το μαύρο χρώμα.
Τι είναι ο Νόμος του αντιπεπονθότος
Αντιπεπονθός είναι ο αρχαιοελληνικός όρος για το Kάρμα. Κάθε σπόρος τείνει να φέρει στο φως τον αντίστοιχο καρπό. Κάθε πράξη γεννάει τα αντίστοιχα αποτελέσματα γι’ αυτό οι επιλογές μας πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο συνειδητές και να εκπορεύονται από τον Ανώτερο Εαυτό μας.
Προτροπές που είναι αναγκαίες για να τις ακολουθήσετε: Έσο προσεκτικός. Ζύγισε τις συνέπειες. Άκου την καρδιά σου.
Στα σανσκριτικά κάρμα σημαίνει γενικά πράξη.
Κατά τον Ινδουισμό και το Βουδισμό, το κάρμα αναφέρεται στην έννοια του νόμου της σχέσεως μεταξύ αιτίας και αποτελέσματος, προσδιορίζοντας ότι κάθε πράξη είναι αποτέλεσμα αιτίας του παρελθόντος και συγχρόνως αιτία άλλων πράξεων που θα ακολουθήσουν στο μέλλον. Έτσι ο νόμος του κάρμα ταυτίζεται με τον νόμο της αιτιότητας, της αναπόφευκτης δηλαδή σχέσεως αιτίου και αιτιατού, ο νόμος της δράσης και της αντίδρασης, ο νόμος της δικαιοσύνης και της ισορροπίας, που ακολουθούν την εφαρμογή του σε κάθε εκδήλωση της ζωής με συνέπεια να διαμορφώνεται ανάλογα από αυτό το ίδιο το κάρμα.
Σύμφωνα με τη δοξασία αυτή, το κάρμα ακολουθεί τον άνθρωπο κατά τις επίγειες ενσαρκώσεις του, τις συνθήκες των οποίων και προσδιορίζει. Έτσι, όσο ο άνθρωπος εξελίσσεται τόσο λιγότερο εξαρτάται από τα δεσμά του κάρμα, με συνέπεια να καταστεί ο ίδιος συνειδητός δημιουργός των συνθηκών της ζωής του.
Η σχέση αίτιου – αποτελέσματος και εμμέσως η ηθική συνέπεια του νόμου του κάρμα στα πλαίσια της χριστιανικής διδασκαλίας έχει διατυπωθεί ότι αντιστοιχεί στη ρήση του Αποστόλου Παύλου όπου επισημαίνεται:
«Μὴ πλανᾶσθε, Θεὸς οὐ μυκτηρίζεται• ὃ γὰρ ἐὰν σπείρῃ ἄνθρωπος, τοῦτο καὶ θερίσει» ( Προς Γαλάτες 6:7).
Πως γίνεται τελικά αυτή η περίφημη εξέλιξη για να μπορέσουμε, αν αποφύγουμε το κάρμα ή τελικά να μην δημιουργήσουμε άλλο με την συμπεριφορά μας. Σίγουρα χρειάζεται μεγάλη εξέλιξη για να αντιληφτείς τον τρόπο που μπορείς να το εξαφανίσεις ακόμα μέσα και σε ένα λεπτό.
Τα πρότυπα που επαναλαμβάνονται μας δείχνουν τις ανάγκες μας.
Που σημαίνει ότι κάθε συνήθεια που αποκτούμε και για κάθε εμπειρία που βιώνουμε ξανά και ξανά, το κάθε πρότυπο επαναλαμβάνεται. Υπάρχει μέσα μας μια ανάγκη η ανάγκη αυτή ανταποκρίνεται στην πεποίθηση που έχουμε. Αν δεν υπήρχε αυτή η ανάγκη, δεν θα την εξωτερικεύαμε και δεν θα είμαστε αυτό που είμαστε. Δηλαδή να έχουμε κάρμα και μετατρέπεται η ζωή σας σε πολύ δύσκολη.
from LikeLarissa.gr http://ift.tt/1r7hlUY
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου