Πριν από λίγο ο ΣΚΑΙ μετέδωσε ότι η Ελληνική κυβέρνηση δεν πλήρωσε την δόση στο ΔΝΤ και αιτήθηκε στην διοίκηση του ταμείου να πληρωθούν όλες οι δόσεις του Ιουνίου σε μία δόση στο τέλος του μήνα...
Διαβάστε περισσότερα »from AΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ-ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ http://ift.tt/1BMr9qP
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου