Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

ΕΚΤΑΚΤΟ! Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΕ ΤΗ ΔΟΣΗ ΣΤΟ ΔΝΤ!

Πριν από λίγο ο ΣΚΑΙ μετέδωσε ότι η Ελληνική κυβέρνηση δεν πλήρωσε την δόση στο ΔΝΤ και αιτήθηκε στην διοίκηση του ταμείου να πληρωθούν όλες οι δόσεις του Ιουνίου σε μία δόση στο τέλος του μήνα...

Διαβάστε περισσότερα »

from AΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ-ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ http://ift.tt/1BMr9qP
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου