Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

ΙΔΟΥ Η ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑΣ! ΜΠΑΜΠΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ: ΔΝΤ ΒΑΣΤΑ ΓΕΡΑ!

Μιλάμε για δημοσιογράφους και δημοσιογραφία; Υπηρέτες είναι, λούστροι συγκεκριμένων συμφερόντων! 
Αντλούμε το το σχόλιο του ...αναλυτή Μπάμπη Παπαδημητρίου από το enikos.gr:
«Το τελευταίο όμως, το οποίο δεν το περίμενε κανείς να είναι τόσο...
Διαβάστε περισσότερα »

from AΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ-ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ http://ift.tt/1AR7wTi
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου