Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015

ΣΟΚ! ΟΙ GAY ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΝ ΤΟΝ ΝΑΟ ΤΗΣ ΑΠΤΕΡΟΥ ΝΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ! Ο ΚΑΜΙΝΗΣ ΘΑ ΤΗ ΔΩΣΕΙ;

Η ξεφτίλα της χώρας μας δεν έχει τέλος! Δεν φτάνει που τα τελευταία χρόνια έχει επιτραπεί στις οργανώσεις gay να διοργανώνουν στην Αθήνα...

Διαβάστε περισσότερα »

from AΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ-ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ http://ift.tt/1Io6eC9
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου