Σάββατο 30 Αυγούστου 2014

Πηνελόπη Πλάκα – Κώστας Αποστολάκης και επίσημα μαζί

Μαζί στη σκηνή, μαζί και στη ζωή είναι η Πηνελόπη Πλάκα και ο Κώστας Αποστολάκης. Δημοσιεύματα τους ήθελαν να είναι ζευγάρι εδώ και λίγο καιρό, όμως τώρα ο φωτογραφικός φακός τους συνέλαβε μαζί στην Πάτμο, ενώ η νεαρή ηθοποιός δεν διέψευσε τις φήμες.


“Για το συγκεκριμένο θέμα δεν θα ήθελα να απαντήσω, απλώς θα ήθελα να βάλω στη θέση τους κάποια πράγματα. Δεν έχω τοποθετηθεί αρνητικά στο δικό σας δημοσίευμα ή στις πρόσφατες φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν. Εγώ απάντησα στις τελευταίες δύο προτάσεις που ανέφεραν ότι είμαι σε παράλληλη σχέση. Δεν ίσχυε κάτι τέτοιο. Σε αυτό απάντησα, απλώς ίσως εγώ δεν το έκανα κατανοητό” τόνισε σχετικά η Πλάκα.


Η 23χρονη ηθοποιός και ο 44χρονος συνάδελφός της, συμπρωταγωνιστούν στην παράσταση “Δε θα με τρελάνεις εσύ εμένα” και φημολογείται ότι είναι ζευγάρι από τον Ιούνιο, λίγο μετά την έκδοση του διαζυγίου του Αποστολάκη από την Αμέλια Αναστασάκη. Έτσι, πριν λίγο καιρό εντοπίστηκαν σε τρυφερά ενσταντανέ στο νησί της Αποκάλυψης, παρουσιάζοντας κι επίσημα τη σχέση τους.






from LikeLarissa.gr http://ift.tt/1zWtX33

via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου