Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015

Η Ειρήνη Παπαδοπούλου μοιράζεται τα μυστικά της διατροφής και της γυμναστικής της

Αυτά είναι τα fitness μυστικά της για τέλειο κορμί!

Η Ειρήνη Παπαδοπούλου έχει πραγµατικά ένα από τα πιο καλογυµνασµένα και όµορφα κορµιά που έχουµε δει. Πως χτίζονται, όµως, και, ακόµα περισσότερο, πως διατηρούνται αυτοί οι καλογυµνασµένοι κοιλιακοί και όχι µόνο; Την απάντηση έδωσε η τραγουδίστρια σε πρόσφατη συνέντεξή της στο περιοδικό Forma.

Σχετικά με το πόσο συχνά γυμνάζεται, αποκάλυψε «Είµαι στον αθλητισµό από µικρή. Έκανα handball από τα 12 µου, το οποίο ήταν και το αγαπηµένο µου άθληµα, γιατί έχει να κάνει µε την οµαδικότητα, τη δράση και τη συγκέντρωση. Γενικότερα οι βάσεις, όπως και η αθλητική παιδεία υπάρχουν…Γυµνάζοµαι 2 µε 3 φορές την εβδοµάδα, αλλά δεν έχω κάποιο συγκεκριµένο πρόγραµµα. Εναλλάσσω, απλώς, τη γυµναστική µου, για να µην βαριέµαι και ενδιάµεσα µπορεί να βάλω και κάποια δραστηριότητα που µου αρέσει, όπως είναι ο χορός, το Pole Dancing ή το ποδήλατο, η Yoga ή οι ασκήσεις σώµατος Pilates. Επίσης, παρόλο που ποτέ δεν είχα πρόβληµα µε τα κιλά µου, φροντίζω να τρώω ισορροπηµένα, στα πλαίσια µιας υγιεινής διατροφής».

Μάλιστα, δεν δίστασε να μοιραστεί και το καθηµερινό διατροφικό της πρόγραµµα, λέγοντας «Φροντίζω να συνδυάζω πρωτεΐνη µε υδατάνθρακα και, όσο µπορώ, να κάνω πολλά και µικρά γεύµατα. Θέλω το πρωινό µου να ξεκινά σωστά για αυτό, συνήθως, τρώω αυγά βραστά ή οµελέτα, µαζί µε κάποιον υδατάνθρακα (ρύζι, ψητή πατάτα ή µακαρόνια) ή µια µπανάνα, µε ένα τοστ ταχίνι µε µέλι και έναν χυµό. Για µετά, προκειµένου να µην πεινάσω, έχω πάντα µαζί µου ένα σνακ, όπως ξηρούς καρπούς, µπάρα ή τοστ. Το κυρίως γεύµα µου θα είναι το φαγητό που έχει το τραπέζι, αλλά σίγουρα θα αποφύγω τα τηγανητά και τα πολλά ψωµιά, ενώ το επόµενο γεύµα µου φροντίζω να είναι πιο ελαφρύ».



from LikeLarissa.gr http://ift.tt/1OeJNzs
via IFTTT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου