Τους είχαμε συνηθίσει ως την πιο χαμηλών τόνων εταιρεία που μπορεί κανένας να βρει στην Ελλάδα. Σπάνια ο Μάκης Σκλαβενίτης μιλούσε, φωτογραφίες του δεν βρίσκονταν πουθενά ενώ και τα άλλα μέλη της διοίκησης απέφευγαν σαν το διάβολο το λιβάνι οποιουδήποτε είδους έκθεση. Μόνιμη επωδός του γκρουπ ήταν πως “εμείς κοιτάζουμε τη δουλειά μας και δεν είμαστε σταρ”. Το δεύτερο ισχυρό ταμπού της αλυσιδας σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης ήταν η “πίστη” στην ανάπτυξη καταστημάτων μονάχα εντός των ορίων της Αττικής. Όσο και να ρωτούσε κανεις τη διοικητική ομάδα της εταιρείας για μελλοντική ανάπτυξη στην περιφέρεια ως απάντηση ερχόταν ένα ηχηρό “όχι”.
Τα χρονια όμως περνούν και οι αλλαγές θέλουμε δεν θέλουμε είναι νομοτελειακές. Ιδιαίτερα οι αλλαγές που προέρχονται από τη δομική κρίση της ελληνικής οικονομίας. Κάπως έτσι, έσπασε το “κάστρο” της Αττικο-μονομέρειας για τη γνωστή αλυσίδα με την εξαγορά της αλυσίδας καταστημάτων Χαλκιαδάκης στην Κρήτη από τον όμιλο Βερόπουλος ενώ σήμερα σπάει και το δεύτερο ταμπού καθώς η γνωστή αλυσίδα αποφάσισε να κινηθεί πιο εξωστρεφώς και συνεργάζεται πλέον με τη γνωστή εταιρεία επικοινωνίας V+O η οποία επικοινωνεί τις θέσεις της.
Οι ανάγκες που η νέα επενδυτική προσπάθεια της εταιρείας γεννά, σε συνδυασμό με τη νέα φάση που η αγορά σούπερ μάρκετ περνάει και που οδηγεί σε συγχωνεύσεις, έφεραν τον Μάκη Σκλαβενίτη σε μια πρωτόγνωρη φάση να αναζητήσει επικοινωνιακά στηρίγματα.
Πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες, η ανάπτυξη της Σκλαβενίτης ολοκληρώνεται με την εξαγορά της Χαλκιαδάκης αλλά και με ένα καινούργιο κατάστημα στον Ισθμό της Κορίνθου. Από εκεί και πέρα η εταιρεία θα ξαναμετρήσει το μέγεθος και τις δυνατότητες που οι προηγούμενες κινήσεις γέννησαν και θα δει τον τρόπο που θα κινηθεί. Όπως και να έχει πάντως τα άλματα που έγιναν δεν έχουν πραγματοποιηθεί για τον συγκεκριμένο όμιλο εδώ και σαράντα και πλέον χρόνια. Κι αυτό είναι κάτι που μετράει.
to-gamato.gr
from AΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ-ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ http://ift.tt/1ppFtht
via IFTTT
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου